همه چیز از همه جا
"همه چیز از همه جا"
دانستنی های جالب 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک های مفید

 

خستگی و بی حوصلگی، ۲ویژگی بارز انسان های امروزی می باشد. گرفتاری هایی که ما درطول شبانه روز به آنها برخورد می کنیم باعث می شوند که خیلی زود درخود احساس خستگی کنیم…

 

این خستگی بیشتر اوقات جسمی نیست و متاسفانه این روح ماست که خسته شده و احتیاج به بازسازی خود دارد. این بازسازی روح شاید در ابتدا دشوار به نظر برسد اما می توان راه های ساده ای برای آن پیشنهاد کرد. ما در اینجا به بیان ۳روش ساده می پردازیم که می توانند استرس و خستگی را طی مدت کوتاهی از ما دور نموده و آرامش از دست رفته مان را بازگردانند.

۱- یک فنجان چای بنوشید:

برخیزید و کتری را به روی اجاق بگذارید و چای کیسه ای با طعم مورد علاقه خود را انتخاب کرده و فنجانی که آن را دوست دارید قرار دهید. همین مقدمات ساده تهیه چای را با آرامش و علاقه انجام دهید. خواهید دید که چگونه عمل ساده ای که بارها در طول روز با بی توجهی انجام می دهید این بار باعث آرامش شما می شود.
دست خود را اطراف فنجان گرم قرار داده و در بخار تولید شده فنجان تنفس کنید و سعی کنید در این لحظات فکر خود را آزاد نمایید.

۲- بنویسید:

گاهی اوقات بهترین روش برای آرام کردن ذهن کار کشیدن از آن است.  چه چیزی ذهن شما را مشغول کرده است؟ بیماری یکی از بستگان یا مخارج زندگی؟
دست به کار شوید، یک قلم و کاغذ آماده کنید، درمورد نگرانی ها و استرس هایتان فکر کرده و سپس تمام آنچه که در ذهن تان وجود دارد برروی کاغذ پیاده کنید. اصلا به درهم و برهم بودن  مطالبی که می نویسید توجه نکنید. فقط بنویسید.
هرچیزی که فکر شما را درگیر خودش کرده است باید برروی کاغذ بیاید. با این عمل ذهن شما تخلیه می شود و پس از آن احساس خوبی خواهید داشت.

۳- آواز بخوانید:

بله آواز خواندن کاریست که آرامش فوق العاده ای به شما می دهد. کافیست به ترانه مورد علاقه خود گوش داده و همراه با آن بخوانید. خجالت را کنار بگذارید و تصور کنید شما خواننده این ترانه هستید. اجازه دهید تمام خستگی و استرس های شما با آواز خواندن از بدن تان خارج شوند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: راهکار هایی برای زندگی بهتر، ،
برچسب‌ها:
[ یک شنبه 20 شهريور 1391برچسب:خستگی,آرامش,آرامش اعصاب,, ] [ 16:38 ] [ احسان ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

© 2014 PHP Solutions


درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.
در این وبلاگ برای شما بازدیدکنندگان محترم مطالبی جالب و زیبا نمایش داده می شود که بنده امیدوارم شما از این مطالب خوشتان بیاید.
به علت بروز بودن، لطفا به صفحات دیگر هم مراجعه کنید.
در ضمن ما مطالب را از سايت ها و خبر گذاري ها برداشته شده و با كمي ويرايش به نمايش شما عزيزان گذاشته مي شود.
لطفا هميشه براي جزييات بيش تر به ادامه مراجعه نماييد. مدير وب : احسان كلاته
آرشيو مطالب
تير 1393
خرداد 1393 ارديبهشت 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 آذر 1392 آبان 1392 مهر 1392 شهريور 1392 مرداد 1392 تير 1392 خرداد 1392 ارديبهشت 1392 فروردين 1392 اسفند 1391 بهمن 1391 دی 1391 آذر 1391 آبان 1391 مهر 1391 شهريور 1391
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 62
بازدید دیروز : 28
بازدید هفته : 62
بازدید ماه : 1218
بازدید کل : 483116
تعداد مطالب : 271
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1


كد زير را در قسمت تنظيمات وبلاگ خود قرار دهيد
. .

.
.

.

کد هدایت به بالا

. . .