همه چیز از همه جا
"همه چیز از همه جا"
دانستنی های جالب 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک های مفید

نخوردن و رژیم گرفتن می تواند راهی برای لاغر شدن باشد اما نیاز به اراده و خواست قوی دارد که هرکسی نمی تواند از پس آن برآمده و وزنش را کم کند. پزشکان برای آنکه بتوانند با شکست در رژیم های غذایی مقابله کنند راه های مختلفی را پیشنهاد می دهند.

این راه های باعث می شود تا افراد بدون آنکه رژیم گرفته باشند وزنشان کم شود. البته این نکته را نیز باید در نظر داشت که این روش ها کنار ورزش کردن می توانند غوغا کنند.

# هیچگاه صبحانه را فراموش نکنید زیرا اولین اشتباهی که افراد چاق انجام می دهند رد کردن وعده صبحانه است. رد کردن صبحانه باعث می شود تا در طول روز میزان غذای بیشتری را وارد بدن کنید که این خود راهی برای افزودن وزن است. همچنین خوردن صبحانه باعث می شود تا ویتامین ها زودتر به بدن برسند و سالم تر باشید.

# کمی زمان خواب خود را افزایش دهید تا وزن بیشتری کم کنید. افزودن زمان خواب به معنای دیرتر رفتن به سرکار نیست بلکه می توانید زودتر بخوابید تا هم خوابی بیشتری داشته باشید و هم صبح سرحال باشید. پزشکان به این نتیجه رسیده اند که افزایش زمان خواب حتی به میزان بسیار کم می تواند باعث کاهش بیشتر وزن به میزان 5 کیلوگرم باشد. معمولا افرادی که مشکلاتی در خواب دارند بیشتر گرسنه می شوند.

# چای سبز را به عنوان بهترین دوست خود بشناسید زیرا هیچ نوشیدنی دیگری نمی تواند به جای این چای برای شما عمل کند. تا به حال پزشکان زیادی بوده اند که معجزات این چای را تصدیق کرده اند. چای سبز می تواند به روند کالری سوزی کمک کرده و همچنین چربی ها را خیلی راحت آب می کند.

# جویدن آدامس را آغاز کنید تا کمتر میل به غذا داشته باشید. جویدن آدامس های بدون شکر با طعم هایی مانند نعنا باعث می شود تا حالت گرسنگی از انسان گرفته شده و نیازی به خوردن غذا در خود نبیند. معمولا افرادی که تلویزیون تماشا می کنند یا در حال چرخ زدن در نت هستند بدون توجه به میزان غذای ورودی هرچه که می توانند در شکم خود میریزند این درحالی است که این افراد می توانند به جای خوردن غذا آدامس بجوند.

# در اینکه نمک کالری ندارند شکی نیست ولی این باعث نمی شود که خوردن آن باعث چاقی نخواهد شد. با خوردن میزان زیادی نمک شما گرسنه تر می شوید و این بدین معنی است که نیاز به نوشیدن میزان زیادی آب یا نوشابه های شیرین دارید پس خیلی سریع چاق شده و وزنتان افزایش می یابد.

# از نظر روحی خودتان را تقویت کنید تا انگیزه برای ادامه روند کاهش وزن داشته باشید. بهترین کار نگه داشتن لباس های قدیمی است که سایزهای بسیار زیادی داشته اند. هر از چند گاهی تعدادی از آن ها را به تن کنید تا متوجه تغییرات گسترده ای که در خودتان ایجاد کرده اید شوید. دیدن و حس کردن این میزان لاغری می تواند شما را هر لحظه به کاهش وزن علاقه مندتر کند.

باشگاه خبرنگاران جوان


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ جمعه 25 مرداد 1392برچسب:, ] [ 11:14 ] [ احسان ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

© 2014 PHP Solutions


درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.
در این وبلاگ برای شما بازدیدکنندگان محترم مطالبی جالب و زیبا نمایش داده می شود که بنده امیدوارم شما از این مطالب خوشتان بیاید.
به علت بروز بودن، لطفا به صفحات دیگر هم مراجعه کنید.
در ضمن ما مطالب را از سايت ها و خبر گذاري ها برداشته شده و با كمي ويرايش به نمايش شما عزيزان گذاشته مي شود.
لطفا هميشه براي جزييات بيش تر به ادامه مراجعه نماييد. مدير وب : احسان كلاته
آرشيو مطالب
تير 1393
خرداد 1393 ارديبهشت 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 آذر 1392 آبان 1392 مهر 1392 شهريور 1392 مرداد 1392 تير 1392 خرداد 1392 ارديبهشت 1392 فروردين 1392 اسفند 1391 بهمن 1391 دی 1391 آذر 1391 آبان 1391 مهر 1391 شهريور 1391
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 97
بازدید دیروز : 28
بازدید هفته : 97
بازدید ماه : 1253
بازدید کل : 483151
تعداد مطالب : 271
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1


كد زير را در قسمت تنظيمات وبلاگ خود قرار دهيد
. .

.
.

.

کد هدایت به بالا

. . .